Auto evaluación


Segunda evaluación 

Full d’autoavaluació de grup
BLOC DE GRUP

Grup (mati/vesprada):tarde                                                                     2ª Avaluació
Bloc de grup número:  Samuray
Components:
Maria Solves
Sammy Waller
Alberto Garcia
Andru Carreres
Carlos Agusti



1.      Sobre les entrades bàsiques (tasques de grup) que hem realitzat:

Tasca de grup
bàsica
Realitzada
(sí/no)
En data
prevista
(sí/no)
Correcció d’errades
(sí/no)

Valoració
(de 0 a 10)
Sobre la salut
si
si
si
6
Circuit recreatiu
si
si
si
7
Sessió de jocs modificats
si
si
si
6


2.      Sobre les entrades voluntàries que hem realitzat al nostre bloc de grup:

Títol i data de publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat i qualitat
(de 0 a 10)
1.fotos del grupo
si
6
2.


3.


4.




3.      Valorem (de 0 a 10) els següents aspectes referits al nostre bloc de grup al llarg d’aquesta 1ª avaluació:

Concepte
Valoració (de 0 a 10)
Originalitat
5
Fàcil accés a la informació
9


4.      La valoració quantitativa que considerem que mereix el treball que hem realitzat al nostre bloc de grup és de:7                   (de 0 a 10).

Full d’autoavaluació individual
PARTICIPACIÓ AL BLOC

Grup (mati/vesprada):                                                                              2ª Avaluació
Alumne/a: Carlos Agusti Horubia


1.      Comentaris que he realitzat al bloc de JAR:

TASCA INDIVIDUAL
He comentat
(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
Frenar el sobrepés
si
6
Sexisme i activitat física
no
0


2.      Entrades voluntàries (no són les bàsiques) que he realitzat al bloc del meu grup:

Títol i data de la publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1.fotos del grupo
si
6
2.


3.


4.




3.      La valoració quantitativa que considere que mereix per les aportacions al bloc comentades anteriorment és de:  7                 (de 0 a 10).

4.      Seguidament adjunte els comentàris que he realitzat al Bloc de JAR al llarg d’aquesta avaluació.

LA BÁSCULA (CANAL SUR; 2013): PONER FRENO AL SOBREPESO CON DISCIPLINA MILITAR 


Después de leer el articulo y ver el vídeo puedo decir, que en mi opinión su idea básica es buena, eso de animar a la gente que tiene sobrepeso a que mejore su vida de dos formas,haciendo deporte y cuidándose (a través de unos hábitos sanos), ya que tener sobrepeso no es bueno para la salud, ni para nuestro cuerpo.Como siempre la idea básica se aleja de lo que pide la sociedad.Este reality show se adapta más a lo que quiere esta sociedad.Y como siempre es una idea errónea, ya que utilizan el deporte como una herramienta estricta para alcanzar el objetivo de alcanzar una figura creada por la sociedad (figura que a veces es insana)sin tener en cuenta los riesgos que pueden acarrear en nuestro cuerpo y en nuestra salud.Realizan deporte como un sacrificio sin disfrutar las ventajas de este.


Full d’autoavaluació individual
PARTICIPACIÓ AL BLOC

Grup(mati/vesprada): vesprada, grup 6 Samuray                                                                   2ª Avaluació
Alumne/a: Maria Solves Carmona


1.      Comentaris que he realitzat al bloc de JAR:

TASCA INDIVIDUAL
He comentat
(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
Frenar el sobrepés
si
6
Sexisme i activitat física
si
8


2.      Entrades voluntàries (no són les bàsiques) que he realitzat al bloc del meu grup:

Títol i data de la publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1.


2.


3.


4.




3.      La valoració quantitativa que considere que mereix per les aportacions al bloc comentades anteriorment és de:           6        (de 0 a 10).

4.      Seguidament adjunte els comentàris que he realitzat al Bloc de JAR al llarg d’aquesta avaluació.

Sexisme i activitat físicaComo bien dice la señora Sara Berbel Sánchez en el video que hemos visto, la sociedad actual es un gran influyente en la conducta de las personas. Aunque si lo pensamos bien, una de las cosas más importantes de la sociedad es la cultura que hay en ella; y teniendo en cuenta que la cultura comprende las ideas, creencias, comportamientos, etc de la sociedad (cosas que dependen de cada persona y las cuales podemos modificar) podemos llegar a decir que las personas somos los influyentes de la sociedad en sí. Y por tanto si la sociedad es la que es, y las ideas y valores que nos aporta son los que son, es porque queremos y realmente no se pretende que la sociedad cambie y con ella los roles y creencias sociales.
Sara  B. nos expone muy bien la idea sobre la identidad de género y lo influenciada que esta, y como entendida de la materia nos aporta una gran variedad de argumentos y ejemplos que refuerzan sus ideas (las cuales aparte de ser un tanto feministas como dicen mis compañeros, siguen siendo una gran realidad en la actualidad).
Estoy de acuerdo con ella respecto a que desde el mismo momento de nacer se trata diferente a un chico de una chica; y conforme se va creciendo este trato diferencial va en aumento. Esto puede suponer que la persona cuando sea más mayor madure de una forma u otra y su personalidad sea completamente diferente, pero sigo pensando que cada uno tiene unos rasgos de personalidad de los que no puede huir (pero si controlar, o redirigir) para acabar siendo una persona íntegra que es lo que al fin y al cabo importa y no si alguien tiene un género que no es el biológico.
Así y todo la realidad no es tan fácil y hace demasiados años que se tienen las mismas ideas dentro de una sociedad, la cual cosa lleva a pensar que estas ideas son innatas y no inculcadas como lo son realmente.
Con esto entramos dentro de uno de los casos más actuales, que es la desigualdad de género. Siempre se ha tratado a la mujer como algo inferior y a pesar de que ahora hay intentos por hacer ver que esto no es así, siguen apareciendo claros ejemplos de desigualdad como los que nos aparecen en el video. Por tanto podemos apreciar claramente que no hay igualdad, sino sensación de ella.
En el ámbito deportivo también existe la desigualdad de género. Solo hay que ver que en muchos deportes prácticamente ni se nombra a los equipos femeninos, y ya no hablemos de televisarlos o de informar sobre ellos. Pero como no va a ser así si desde pequeños en muchas de las clases de educación física ya se han hecho distinciones entre sexos a la hora de dar una clase o de jugar un simple partido…
Sin ir más lejos aún recuerdo a algunos de mis profesores de educación física donde lo más normal era que si teníamos que jugar un partido de fútbol la clase se dividía en dos grupos (chicos y chicas por separado) y cada grupo jugaba en campos distintos. Incluso llegue a tener un profesor que no nos dejaba jugar a otro deporte que no fuera vóley, ya que decía que el resto de deportes como el futbol, básquet, hockey, etc  eran para chicos; y por tanto nos pasamos 2 cursos enteros jugando solo a vóley. Aunque algunos días también nos dejaba bailar batuka, pero claro, solo si nos poníamos todas las chicas en las primeras filas para poder vernos mejor (así nos lo decía). Que haya profesores que sigan dando clase con estas ideas me parece algo indignante...


Frenar el sobrepés: Después de leer el artículo y ver el video podemos saber que se trata de un reality show donde nos muestran la evolución de unas personas con sobrepeso que quieren llegar a perder tanto peso como les sea posible. Partiendo desde que lo que busca cualquier reality es sorprender a la audiencia para conseguir más, lo que menos les va a importar son los participantes en sí; es decir, lo que pueda afectarles física y sobretodo psicológicamente con las “pruebas” a las que se someten.
En este caso en concreto podemos ver  que estas personas no tienen prácticamente autoestima, y desde mi punto de vista creo que lo que menos les hace falta es tener a un “sargento” (el entrenador físico) a su lado que a base de amenazas y sin explicar casi argumentos ni aportar motivaciones pretenda que mejoren su físico tan drásticamente sin hundir más el autoestima de la persona. Porque a mi parecer una de las cosas más importantes para hacer un cambio así es ser fuerte mentalmente (y estas personas no lo parecen en el programa), porque si no en el momento que el “sargento” no mira (cuando se acabe el programa) van a seguir haciendo lo que hacían anteriormente. En cambio si durante el programa les aportas motivaciones (a cada persona las que les pueda interesar), y no las motivaciones que me ponen en el programa como por ejemplo la de  que cada vez que están más delgados consiguen más amigos (me sigo riendo de esto).
Así que como cualquier en reality sigo pensando que no son beneficiosos ni para la gente que los hace, ni para los que los disfrutan; ya que muchas de las cosas que aportan son o erróneas o perjudiciales.




Full d’autoavaluació individual
PARTICIPACIÓ AL BLOC

Grup (mati/vesprada):    Vesprada                                                           2ª Avaluació
Alumne/a: Alberto garcia beltran


1.      Comentaris que he realitzat al bloc de JAR:

TASCA INDIVIDUAL
He comentat
(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
Frenar el sobrepés
            SI
              6
Sexisme i activitat física




2.      Entrades voluntàries (no són les bàsiques) que he realitzat al bloc del meu grup:

Títol i data de la publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1.


2.


3.


4.




3.      La valoració quantitativa que considere que mereix per les aportacions al bloc comentades anteriorment és de:     6             (de 0 a 10).

4.      Seguidament adjunte els comentàris que he realitzat al Bloc de JAR al llarg d’aquesta avaluació. 6









Primera Evaluación 



Full d’autoavaluació de grup
BLOC DE GRUP

Grup (mati/vesprada): el grupo de la trade                                              1ª Avaluació
Bloc de grup número:  Samuray
Components:
Carlos Agusti Honrubia
Alberto Garcia
Marcos Cortes
Maria Solves
Andreu Carreres
Samuel Waller


1.      Sobre les entrades bàsiques (tasques de grup) que hem realitzat:

Tasca de grup
bàsica
Realitzada
(sí/no)
En data
prevista
(sí/no)
Correcció d’errades
(sí/no)

Valoració
(de 0 a 10)
1. Presentacions
si
no
si
6
2. Sessió de jocs cooperatius
si
si
si
7
3. Expressió corporal...?
si
si
si
7
4. Jocs amb materials reciclats
si
si
si
7


2.      Sobre les entrades voluntàries que hem realitzat al nostre bloc de grup:

Títol i data de publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat i qualitat
(de 0 a 10)
1. Carlos Agusti Honrubia
si
6
2.


3.


4.




3.      Valorem (de 0 a 10) els següents aspectes referits al nostre bloc de grup al llarg d’aquesta 1ª avaluació:

Concepte
Valoració (de 0 a 10)
Originalitat
5
Fàcil accés a la informació
7


4.      La valoració quantitativa que considerem que mereix el treball que hem realitzat al nostre bloc de grup és de:     6            (de 0 a 10).

Full d’autoavaluació individual
PARTICIPACIÓ AL BLOC

Grup(mati/vesprada): vesprada, grup 6 Samura                                     1ª Avaluació
Alumne/a: Maria Solves Carmona


1.      Comentaris que he realitzat al bloc de JAR:

TASCA INDIVIDUAL
He comentat
(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1. Del “fitness” al “wellness”
No

2. El cos com a producte: “el culte al cos”
Si
7
3. Eren jocs cooperatius?
No

4. Les “campanyes d’esport per a tothom”
Si
7


2.      Entrades voluntàries (no són les bàsiques) que he realitzat al bloc del meu grup:

Títol i data de la publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1.


2.


3.


4.




3.      La valoració quantitativa que considere que mereix per les aportacions al bloc comentades anteriorment és de:          6       (de 0 a 10).

4.      Seguidament adjunte els comentàris que he realitzat al Bloc de JAR al llarg d’aquesta avaluació.

Maria Solves25 de novembre de 2012 5:15Actualment, una de les idees que més s'està estenent en les societats desenvolupades és la de el “cos 10” o “cos Danone”. Es tracta d'una obsessió per aconseguir la “perfecció” en el nostre cos. Aquesta imatge de perfecció ens ve donada per anuncis com el qual acabem de veure; encara que com bé dic solament és una imatge i en aquests anuncis no li donen importància a l'interior (salut, valors i sentiments), alguna cosa que al meu pensar deuria ser més important en la nostra vida. Aquesta forma de perfecció ha provocat un augment en determinades malalties com els trastorns alimentaris com l'anorèxia i la bulímia nervioses (primesa) i uns altres com la vigorexia (obsessió pel múscul). Tots aquests trastorns i més tenen en comú el desig de la imatge corporal perfecta. Aquest augment ha ocorregut perquè en les últimes dècades, ser físicament perfecte s'ha convertit en un dels principals objectius en la societat, imposat per nous models de vida on l'aspecte sembla ser l'únic sinònim vàlid d'èxit, felicitat i fins i tot salut. Un dels sectors més afectats és l'adolescència, ja que amb una personalitat encara no configurada ni acceptada els mitjans de comunicació són més influents i poden arribar a fer que aquestes persones se sentin obligades a tenir un “cos Danone” fins i tot sacrificant la seva salut. Al meu entendre crec que és important saber fer-ho tot en la seva justa mesura i no obsessionar-se amb res; així que arribant a un equilibri entre la salut mental i física podrem aconseguir un veritable cos 10. Maria Solves3 de desembre de 2012 12:07La meva valoració va per al grup 6 d'al matí. Em sembla molt interessant la proposta que exposa en el seu Esport per a Tothom però jo no la qualificaria en aquesta secció. Un dels punts a complir en l'Esport per a Tothom és que puguen participar en ell tota classe de persones, incloent totes les edats; i la proposta d'aquest grup està dirigida a xiquets i xiquetes solament. També crec que cal tenir en compte el nombre de participants en l'activitat, sent en aquesta bastant limitat ja que les places són prou reduïdes. Així i tot em pareix molt interesant com a projecte per a fomentar algun tipus d'activitat física en els mes menuts i per a fomentar el compañerisme entre ells, coses molt importants en aquestes edats. 


 Full d’autoavaluació individual
PARTICIPACIÓ AL BLOC

Grup (mati/vesprada):vesprada                                                                 1ª Avaluació
Alumne/a: Alberto Garcia Beltran


1.      Comentaris que he realitzat al bloc de JAR:

TASCA INDIVIDUAL
He comentat
(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1. Del “fitness” al “wellness”
si
6
2. El cos com a producte: “el culte al cos”
si
7
3. Eren jocs cooperatius?


4. Les “campanyes d’esport per a toth




2.      Entrades voluntàries (no són les bàsiques) que he realitzat al bloc del meu grup:

Títol i data de la publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1.


2.


3.


4.




3.      La valoració quantitativa que considere que mereix per les aportacions al bloc comentades anteriorment és de:   6                (de 0 a 10).

4.      Seguidament adjunte els comentàris que he realitzat al Bloc de JAR al llarg d’aquesta avaluació.



cos com a producte:


1.- Bueno este video desde mi punto de vista va dirijido en especial para gente concreta ya que todos o la mayoria de gente sabemos que "para tener un cuerpo DANONE" como dicen o lo que es lo mismo un cuerpo 10 hace falta lo principal que tengas una constitucion que acompañe y estar bien fisicamente etc..

Es de lo que se trata de vender pero venden prodctos jugando con lo que pueda pensar la gente, aparte y lo principal que la gente lo consume por querer tener ese cuerpo tambien es marketin que se queda en boca de todos durante mucho tiempo incluso pa siempre ( muchas veces gastamos en nuestra vida diaria frases como tener un cuerpo danone ) y el danone es una marca sin mas acausaa del anuncio crece por varios medios como la espuma..es lo que pretenden y consigen realizando estos anuncios que consuman por ser como los del anuncio y que conozcan todos su "nonbre".

Yo sigo pensando como la mayoria de mis compañeros en que debemos tener claro que lo importante es tener buena salut y tener bienestar.Y no obsesion con tener un cuerpo 10 forzando y destrullendo poco a poco nuestro cuerpo a causa de querer ser un DANONINO. XD

1.    Fitnes y wellness:


Yo desde el meu punt de vista he vist que abans no habia la mateixa motivacio de fer en si deport com el cnegem y amb els passos dels añys si queveus cert cambi a lhora de mantindres u mateixa vores be fisicament para vores millor y persupost para lo que pugen pensar el reste de la societat,dons les persones al llarg del temps san donat conter de que no fa falta competir ni molt menys en practicar amenut algun tipus de deport pots millorar molt la vida personal y els dolors, la ment etc..

E tret daquest tema que no sols esta en tindre un cos extraordinari ni ser el millor en tot ni para que vetgen el fisic teu... pots practicar per millorar la vida en general y per tindre salut fisica y mental.




Full d’autoavaluació individual
PARTICIPACIÓ AL BLOC

Grup(mati/vesprada): vesprada, grup 6 Samura                                     1ª Avaluació
Alumne/a: Carlos Agusti Honrubia


1.      Comentaris que he realitzat al bloc de JAR:

TASCA INDIVIDUAL
He comentat
(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1. Del “fitness” al “wellness”
si
6
2. El cos com a producte: “el culte al cos”
Si
7
3. Eren jocs cooperatius?
si
6
4. Les “campanyes d’esport per a tothom”
Si
7


2.      Entrades voluntàries (no són les bàsiques) que he realitzat al bloc del meu grup:

Títol i data de la publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat
(de 0 a 10)
1. Superación
si
6
2.


3.


4.




3.      La valoració quantitativa que considere que mereix per les aportacions al bloc comentades anteriorment és de:          6       (de 0 a 10).

4.      Seguidament adjunte els comentàris que he realitzat al Bloc de JAR al llarg d’aquesta avaluació.

Del 'fitness' al 'wellness'

Este articulo intentar decirnos que habido un cambio en la sociedad y en su forma de pensar ya no utiliza la escusa de hacer deporte como forma estética, si no busca una forma de escaparse de la presión que ejerce la sociedad. El poder sentirse bien tanto cuerpo y mente para poder llevar una vida feliz.

A un que las razones económicas siempre existirá, ya que en los gimnasios siempre existirán los deportes que más triunfan y más da dinero al autónomo.

Lo que se debe intentar actuar promoviendo otras actividades en la naturaleza fomentando el bienestar y el respeto por la naturaleza, esa tarea nos pertenece al nuestro sector.

El cos com a producte: "El culte al cos"

Este video muestra como la sociedad buscan el cuerpo perfecto, este cuerpo que quiere la sociedad obtener puede llegar a ser perjudicial para la salud de las personas que quieren obtener este cuerpo.
Lo malo de buscar este objetivo es la obsesión que puede causar este objetivo, cuando me refiero a obsesión me refiero a enfermedades físicas y psicológicas.
Las enfermedades físicas pueden llegar a producirse por no alimentar bien el cuerpo humano y consumir productos prohibidos que hacen que modifiquen físicamente al cuerpo dañando órganos como el hígado y los riñones… 
Por otra parte las enfermedades psicológicas pueden desencadenar una obsesión llegando a desencadenar enfermedades psicológicas como la anorexia.
En resumen, la sociedad busca un cuerpo muy difícil de obtener pudiendo así castigar a las personas y ser esclavos de su propio cuerpo y olvidándose de que el ejercicio es para mejorar su salud ya sea física y mental.

Full d’autoavaluació de grup
BLOC DE GRUP

Grup (mati/vesprada): Tarde                                                                  1ª Avaluació
Bloc de grup número: Samuray
Components:
Marcos Cortes



1.      Sobre les entrades bàsiques (tasques de grup) que hem realitzat:

Tasca de grup
bàsica
Realitzada
(sí/no)
En data
prevista
(sí/no)
Correcció d’errades
(sí/no)

Valoració
(de 0 a 10)
1. Presentacions
-
-
-
-
2. Sessió de jocs cooperatius
-
-
-
-
3. Expressió corporal...?
-
-
-
-
4. Jocs amb materials reciclats
si
si
si
9


2.      Sobre les entrades voluntàries que hem realitzat al nostre bloc de grup:

Títol i data de publicació
Compleix les normes de publicació(si/no)
Originalitat i qualitat
(de 0 a 10)
1.


2.


3.


4.




3.      Valorem (de 0 a 10) els següents aspectes referits al nostre bloc de grup al llarg d’aquesta 1ª avaluació:

Concepte
Valoració (de 0 a 10)
Originalitat
6
Fàcil accés a la informació
8


4.      La valoració quantitativa que considerem que mereix el treball que hem realitzat al nostre bloc de grup és de:      6             (de 0 a 10).






No hay comentarios:

Publicar un comentario